Skip to content Skip to footer

Doprava a platba

Možnosti dopravy

Objednávky si můžete nechat doručit vybranou přepravní společností na adresu. Objednávky expedujeme v nejkratším možném termínu, nejpozději však do 2-3 pracovních dnů od zaplacení objednávky. Cena dopravy se odvíjí od celkové výše objednávky. V ceně dopravy je též započteno balné Vaší zásilky. Termín doručení zásilky není volitelný. Pokud objednáte zboží v minimální hodnotě 2 000 Kč, máte dopravu zdarma.

– Dodáváme po celé České republice a na Slovensko
– Naše Francouzské dobrůtky dodáváme přes Zásilkovnu (balík max. do 10 kg), nebo zaslání na adresu až domů nebo do práce. Česká pošta nebo Zásilkovna.

Cena dopravy Česká republika

  • Osobní odběr: Podolí 442, 664 03 – Brno – ZDARMA 
  • Doprava po ČR do výdejního místa: do 5kg 89 Kč, 5-10kg 109 Kč
  • Doprava po ČR na adresu: do 5kg 99kč, 5-10kg 139 Kč, do 30kg poštovné dle váhy.
  • doručení po Brně dnes – 200,-Kč – Přímo na adresu (objednávka do 16h00)

  • Doručení po Brně následující den – 150,- 

Cena dopravy Slovenská republika

  • Doprava po SK do výdejního místa: do 5kg 119 Kč, ostatní dle váhy.
  • Doprava po SK na adresu: do 5kg 179 Kč, ostatní dle váhy.

Možnosti dopravy

Seznam výdejních míst si můžete prohlédnout na této adrese http://www.zasilkovna.cz/pobocky. Sledovat stav doručování Vaší zásilky můžete sledovat na následujícím odkazu http://www.zasilkovna.cz/vyhledavani

Naše doporučení

Zásilkovna je síť výdejních míst s více než 600 pobočkami na území celé České Republiky. Zásilku vám doručí kurýr na vámi vybrané výdejní místo, kde si balíček můžete osobně vyzvednout.

Seznam výdejních míst si můžete prohlédnout na této adrese http://www.zasilkovna.cz/pobocky. Sledovat stav doručování Vaší zásilky můžete sledovat na následujícím odkazu http://www.zasilkovna.cz/vyhledavani

Osobní odběr

Jste z okolí Jihomoravského kraje nebo se zde budete pohybovat? Potom můžete využít osobního odběru přímo z našeho výdejního místa Podolí 442, 664 03 Brno. Platit můžete hotově nebo převodem na bankovní účet. Osobní odběr vás samozřejmě nic nestojí.

Kdy bude zboží expedováno

Veškeré zboží máme skladem, objednávky odesíláme do 24 hodin v pracovní den. U objednávek přijatých do 16:00 hodin odešleme zboží většinou ještě v den objednání. U objednávek přijatých po 16:00 hod. expedujeme většinou následující pracovní den.

Problémy s doručením a jak je řešit?

Pokud Vám zásilka nebyla doručena včas nebo se vyskytl jakýkoliv jiný problém, neváhejte a obraťte se na nás co nejdříve, abychom vzniklou situaci mohli řešit. Pro nejrychlejší spojení volejte prosím nám na čísla +420 773 037 113 nebo +420 777 175 113

Jak postupovat v případě poškození zásilky?

Pokud vám kurýr či pošťák přivezl viditelně poškozenou zásilku, můžete požadovat, aby byl stav zásilky ve vaší přítomnosti prověřen! Pokud je poškozen i obsah zásilky, požadujte zapsání této informace do protokolu a zásilku nepřebírejte. Ideálně si pořiďte ještě vlastní fotodokumentaci poškozeného balíku.

Pokud byl obal neporušený, zásilku jste převzali a po jejím otevření zjistili, že je její obsah poškozený, informujte o této skutečnosti neprodleně přepravce a požadujte sepsání reklamace.

Kartou nebo Comgate

Plaťte online, rychle, jednoduše a bezpečně, platba kartou je provedená ve spolupráci s platební bránou Comgate.

Převodem

Zboží zaplatíte převodem na náš účet u České spořitelny. Dodání zboží se v tomto případě může prodloužit o dobu potřebnou pro zpracování platby, ale většinou je platba připsána ihned, pokud zadáte okamžitou platbu.

Hotově

Platba v hotovosti při osobním vyzvednutí zboží na našem výdejním místě, Podolí 442, 664 03 – Brno – Jihomoravský kraj